Måndag

Idag har jag äntligen tagit mig ut till Lambergets Thairesturang och käkat vårrullar, som jag har varit sugen på väldigt länge. Efter jag hade hämtat Victor på dagis runt 12.30-tiden så tog jag bussen in till stan och sen ut till Lamberget. Victor somnade på bussen, precis som jag misstänkte att han skulle göra. Så jag hann både äta upp maten, tjöta en hel del med Kråkan och dricka upp kaffet, innan han vaknade. Då fick han en kaka av Jenny, vilket var uppskattat. Sen tog vi bussen in till stan igen, gick upp på Panduro för att inhandla lite korttillverkningsmaterial till Junis dopkort. Passade även på att hälsa på pappa Jimmy på jobbet. Nu är vi hemma och ska snart börja laga mat. Undrar vad jag ska hitta på i morgon då?? Kanske rensa lite i klädkammaren... Vem vet...

Kommentarer
Postat av: Fru Andrén

Kul att du har börjat skriva igen! :-D

Om du vill kan jag göra en design åt dig,

hör av dig om du är intresserad! :-D



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback