Det här med att blogga...

.....är jag väldigt dålig på, i alla fall sen Facebook kom med i bilden..

MEN

Jag vill inte ge upp bloggen för det! Så här kommer mitt första inlägg i år.

Victor har inte haft något krampanfall sen den 11 november. Känns skönt. Men nu har det dykt upp andra "problem". Han har blivit vääldigt trött av sig och vill helst sova ca 2-2½ efter han har vaknat. Tror dock att han har lite för hög dos med medicin. Det känns som om det börjar "läka ut" och då kanske vi behöver sänka den liite.

Har pratat med Barnkliniken idag och i morgon ringer vår epilepsisköterska upp oss. Vi fick en tid lite tidigare än vad vi var bokade på hos vår neourolog Karin. Det känns ju också skönt att man får hjälp snabbt.

Till helgen ska vi åka ner och hälsa på Mia, Matz och lille Hampus i Frändefors. Vi har inte setts på 9 månader nästan, så det ska bli riktigt kul!

Sen på vägen hem ska vi stanna till i Mellerud för lite födelsedagsfika hos Johanna. Hon fyller 29 år på fredag.
Ett år kvar och sen är hon också medlem i klubben!
Nu blir det frukost för min del och lite dolande med kläder inför helgen.


Kommentarer
Postat av: Syster

hoho långt kvar till din klubb..ler Kul du börjat blogga igen, inte en dag förtidigt.. pusss

2011-02-16 @ 21:17:50
Postat av: Johanna

Fy f*n vad ja älskar den där lilla godingen.. Men nu får du nog uppdatera lite här på bloggen... puss puss

2011-02-23 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback