Tänk vad det skulle vara skoj....

.... att någongång få vara frisk! Är det inte Victor så är det jag eller Jimmy.
Jag kände i tisdags kväll att det var nåt i halsen...som en golfboll ungefär... Men det går väl över, tänkte jag.
På onsdagen när jag vaknade så hade golfbollen växt till en tennisboll...inklusive feber, ont i kroppen och ögonen (hade lite problem med linserna, men jag vägrar ha glasögon på jobbet...de är i vägen).
Eftersom jag skulle öppna så fick jag snällt åka till jobbet och försöka få in någon istället för mig, vilket inte är så lätt dessa dagar, då vi inte är många al kvar. Chefen skulle på rcmöte, och den andra arbetsledaren gick kvällen dagen före. Men lyckades få in Leon som skulle ha gått kväll... Men de löste det säkert för jag har inte hört något från dem.
Sov 4 timmar när jag kom hem, sen var det bara och hämta yrvädret på dagis.
Är hemma idag med, men Victor är på dagis. Ska hämta honom 15.30 så lite tid finns till vila. Har fortfarande ont i kroppen, men kurerar mig med honungste, panodil och sömn.

Den 19 novmeber åker jag och Jimmy till Ullared! Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback