Mot kallare tider

I morse var det kallt kan jag lova. Termometern visade -6,8 grader ute... BURRR! Men jag ska inte klaga, jag älskar vintern och väntar på att den första snön ska falla. Jag blir alltid så glad då! Det jag däremot inte tycker om är när det är kallt inne. Sov i mysbyxor och munkjacka inatt och jag var inte ens svettig när jag vaknade... Det var då ca 19 grader inne.

I går var det lunch med de forna BK-brudarna hos mig. Det blev kycklingsallad och fruktsallad och en massa bebisprat! Angelika hade med sin Albin på 2 månader och senare anslöt sig Carins Saga, 4½ månad, då pappa inte hade någon mat att bjuda på. Vilken tur att mamma Carin alltid har käket med sig!

Tyvärr tror jag att jag har börjat fått sk "mjölkmage". I dag har det gått bra för jag har inte ätit något med vanlig mjölk i. Fick köpa laktosfri mjölk igår, och ska inhandla mjölkfritt smör och yoghurt i dag också. Får hoppas att det hjälper.

Troligtvis tar jag och Victor oss en tripp till Hammarö sen. Buss är roligt att åka tycker min son.



Kommentarer
Postat av: Malin Holst

hihihi visst var den fin ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback