Jaha...

Lite långt emellan inläggen, men i bland så hinner jag bara inte.

LITE VARNING FÖR VISSA ORD... SLUTA LÄS NU OM DU INTE TÅL "SMÅBARNSFÖRÄLDER-SPRÅK". En del är vääldigt känsliga... torrisar :)

Victor har haft det lite jobbigt den senaste veckan... Dålig i magen, diarré och det resulterar i dålig verkan på hans ep-medicin. Så i tisdags morse fick vi ta kontakt med avd 12 på sjukhuset och fick rådet att ge han en extra dos medicin. Han svarde bra på det. Nu verkar det vara bättre i magen. När det var som värst så fick vi byta ca 5-6 gånger på natten ( han är förvövrigt torr på natten, har varit det länge nu..) och måånga på dagen. I natt har jag inte bytt en enda gång, en i morse full i b.... Och hörde nu att det brakade till så jag får väl ta ett varv in till skötbädden med lilltrollet snart.

Vi har sovit på Hammarö i natt och både jag och Victor har sovit som änglar, som alltid när vi sover här...

Långpromenad på mer än en timme förut satt vääldigt skönt! Victor har sovit 1 tim och 45 minuter nu på fm och det är skönt för honom då medicinen gör honom extra trött, nu när han har fått börja om nästan...

Blir hemma från jobbet idag, i morgon och troliten på fredag också.. Jobbar dock helgen då Jimmy är hemma och jag inte får Vabba när han är ledig. Vi vill ju ha koll på Victor så att inte anfallen kommer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback