VAB

I dag är jag hemma och vabbar. För första gången!
Victor har åkt på ögoninflamation och det är vääldigt smittsamt. Så inget dagis i morgon. Idag skulle jag ha jobbat closing, men pga smittorisken så är jag hemma idag och i morgon. Inte så kul att smitta ner hela Karlstad!

Mamma och pappa skulle ha haft Victor i em men så blir inte fallet. De skulle även hämtat honom i morgon men nu får han två dagar med mammagos istället. Inte helt fel det heller, även om jag skulle ha behövt jobba för inkomstens skull...Men vad gör man?

En rolig sak som har hänt är att vår lille parvel har börjat gått! Såå kul och det är full fart när han är vaken.
Just nu sover han. Slocknade framför tv:n i min famn när vi såg på Dumbo förut.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och skriva lite protokoll från gårdagens AL-möte.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback