Väldigt länge sen...igen....

I helgen som varit så var jag ledig. Då utbröt snöovädret big time! Och kallt var det också! I lördags kväll var vi hos mamma och pappa och käkade tacos. Vi trotsade med andra ord alla förmaningar att stanna inne... Även på söndagen var vi på Hammarö. Jimmy och pappa hjälptes åt att skotta garagetaket och altantaket, innan de ger vika.

Snart blir Victor 1 år. Det har gått för fort, det första året... Det har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig, mycket pga att han insjuknade i Epilepsi i augusti.

Så nästa lördag har vi kalas hemma hos mamma och pappa (vi har ju inte så många sittplatser längre..) och på söndag har vi barnkalas hos oss, då Ida, Christine och Karem kommer med Emil, Sebastian och Naomie.

Den här veckan jobbar jag minst sagt nästan ingenting alls. 16-closing idag, ledig tisdag, onsdag (förutom möte 15-16), 12-20 torsdag, ledig fre-sön. Gött gött!


Victor njuter av lite yoghurt hos mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mosters Prins <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback