Sista dagen på 2010

Nyårsafton idag då! Hur summerar vi 2010? För egen del så var det året jag började jobba efter mammaledigheten. Delade känslor där... Sen så har Victors epilepsi verkligen gått upp och ner. Ny medicin i början av året, dagisstart, sjukdomar, sjukdomar sjukdomar.... Så detta år får stämpeln SJUKDOMSÅRET! Sen jag började jobba igen så har jag inte jobbat en enda månad fulltid. Alltid något VAB eller så har jag blivit sjuk...

Men detta år ska faan inte bli något sjukdomsår! Nej, fram med vitaminer, frukt, massa vatten och frisk luft, lek och stoj!

I augusti åker vi till Gotland och Medeltidsveckan. Ska bli så kul och ser verkligen fram emot det! Vårt resesällskap är en gammal skolkamrat till mig, Anne-Marie Larsen och hennes sambo Micael och deras son Felix som är 8 månader äldre än Victor.

De leker bra ihop, eller så bra som små barn kan göra. De denderar ju att vara ganska egoistiska när de är så små. Inte riktigt fattat det där med att leka TILLSAMMANS.

Här kommer lite bilder från jul!

Julfirande hos mormor och morfar dagen innan dopparedagen, tillsammans med moster och Fredrik.


Julfirande på julaftons förmiddag med Jimmys syskon, syskonbarn, farfar och Ingrid. Okänd tomte anlände ;))


Nu sover Victor och Jimmy. Det vankas nyårsmiddag hos mormor och morfar. Det fick bli firande hos dom i år för alla andra hade redan planer och i stället för att sitta hemma själva och tråka så fick vi fira på öa.

Så gott nytt år på er och hoppas att det nya året bjuder på spänning, glädje och massa mys!

Kommentarer
Postat av: Annica

Gott nytt år! Hoppas 2011 blir ett bra år! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback