Magsjuka och tredje advent.

Jopp, så är det.... Jag, Jimmy, mamma, pappa och nu syrran... När ska Victor få det då? Han kanske redan har haft det, han var ju lite risig i magen i fredags.. Hoppas det var allt..

Har varit ute och gått med Jenny och Zack i ca 1 timme nu på fm. Väldigt skönt och behövligt kan jag lova. 
Friskt, kallt, snöigt och framförallt soligt och blå himmel.

Nu ligger Victor och sover, så jag ska nog ta och förbereda lunchen. Jimmy ligger också och sover på soffan. Tänk att det ska vara så svårt att hålla sig vaken...




Min lilla pepparkaksgubbe i morse! Mamma älskar dig av hela sitt hjärta och mer därtill!!

Blev ju inget lussande på Hammarö idag och heller inget födelsedagskalas i Väse för Philip... Men så är det i bland..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu mår ja kanon igen bara lite öm i magen men har ju inte ätit på ett dygn, blev en banan vid 22 i går.. Hoppas ni alla mår bra i dag.. Puss puss

Postat av: Malin Holst

Hehe kan tänka mig de, jag åt också massor med köttbullar och prinskorvar :D mums!

2010-12-16 @ 12:35:18
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback