Kläder, kläder, kläder.

Jag är såå såld på barnkläder, och älskar att klä Victor i fina sådana.

Här kommer det lite bilder på vad jag har spanat in...




Dessa ovan är från Kappahl. Hoppas på att någon av dessa är på rean efter jul eller tillochmed i något paket som han får i jul... Den första tröjan/cardigan är ju bara "to die for". Sååååå snygg!


De här byxorna är från Lindex och har inte kommit ut än. Men de väntas in under vecka 50.


Vad tycker ni om den här klänningen? Den får jag av mamma och pappa i julklapp.

***********************************************************************************************

I dag är jag hemma från jobbet. Har fått jätteont i ryggen igen *SKRÄLL*... Victor är dock dock på dagis....

Nu blir det nog lite vila framför tv:n... Sen ska jag nog ev baka lite. Vid 16 ska jag hämta Victor och sen, senare i kväll blir det den årliga julklappskvällen på Stadium. Alltid lika trevligt! 30% är inga fel ;)

So long!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback