Inte långt kvar nu...

...tills jag går på lite julledigt. 11 arbetsdagar återstår, och jag ser verkligen fram emot det.
Det här året har varit väldigt jobbigt, med sjukdomar, både för Victors del och vår.
Men det som inte dödar det härdar, heter det ju.

I dag går jag closing *SKRÄLL*, så Victor ska till dagis vid 11. Han var inte på dagis på hela förra veckan. Vi trodde han hade vattkoppor men det bar höstblåsor och någon släng av virusutslag.

Min kråka ska ha bebis förresten. Är väldigt glad för deras skull och ser fram emot den lilla kråkungen ;) Kan ju bara bli bra med de föräldrarna!

Nä nu blir det till att sätta lite fart här hemma. Frukost och påklädning står närmast på schemat.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback