4 dagar kvar

I dag gör jag sista arbetspasset innan jul och nyårsledigt. Skönt. Inte för att det har varit mycket jobb för mig den senaste tiden, men det beror ju på att vi har varit sjuka med både magsjuka, förkylning, hosta, nysningar och lite feber...

Längtar nåt så enormt till julafton, då jag bara ska mysa och inte låta några bekymmer tynga mitt sinne!

 Hoppas jag har varit snäll så att tomten kommer...
Några klappar kanske jag får...


Inget slår mammas julbord iallafall!

Nu ska vi snart klä oss, jag och Victor. Morfar väntas och ska hjälpa mig att sitta lite barnvakt i bilen under tiden som jag är inne och väger mig. Har inte varit på Viktväktarna på 2 gånger nu, så idag måste jag dit!
Hoppas på att jag inte har gått upp allt för mycket... Det har blivit lite si och så med propointsen kan jag erkänna..
Men skam den som ger sig!!!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback