Promenad med Kråkan

Har nyss varit ute på en promenad på ca 5 km tillsammans med bästaste Jenny. Allt mellan himmel och jord diskuteras på våra promenader och det känns så skönt att ha en person som man kan prata om allt med. Hon är en av mina allra bästa vänner. Hon var tom med mig inne på förlossningen, på sin egen födelsedag, bakfull och dann men hon satt där i allafall. Och hon var den som tillbringade första natten på avd. 11 också och bar runt på lilltrollet när han inte ville sova.. ( Kan ju tillägga att min käre make lider av svår sjukhusskräck, stackarn.. Men älskar honom ändå ;))



Här är hon, Jenny, läsandes Klick i väntan på att jag ska pressa ut "lillen".

Men hon blev avlöst av syster Johanna sen. Och dååå drog allt igång. Jenny, du missade något roligt.. Marre på lustgas är en rolig syn :))



Toksyster/moster...

Aja, de är i allafall två av mina största stöttepelare här i livet, förutom resten av familjen då! Men de har en speciell plats i mitt hjärta!

Här kommer lite nya bilder på lilltrollet!






Leker med Jennys brorsdotter Sonja. En riktigt söt tjej!


På Leklandet, Nöjesfabriken. Han hade riktigt skoj bland kuddar, bollar och rutchkanor!



Nä nu blir det duchen innan det är dags att förbereda lunchen. Sen blir det nog Ikea, Bergvik och ikväll ska jag jobba... I morgon lär bli en dag i smärtans tecken..suck. Men snart är hjälpen här i form av sjukgymnasten.

See you!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh nu fick ja en tår i ögat, du är världens bästa marielle... love u!! pusspuss

Postat av: Malin Holst

Ja, jag har klippt bort den 3 gånger nu men den kommer hela tiden tillbaka :/ Hon har torrfoder från zoobutiken, vet ej va de heter men. Hehe jag vet att jag inte är den bästa på att kamma henne men säg 1 gång i veckan då :P

2010-09-07 @ 19:53:52
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Johanna

duuu dags o uppdatera lite va...puss

2010-09-14 @ 12:50:12
URL: http://yoysan.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

hehe ja, man kan ju börja undra ;)

2010-09-22 @ 22:33:37
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback