Kläder, kläder, kläder...

Har varit på Bergvik med Ida, Emil och Henrik (hennes nya). Jag handlade lite kläder åt Victor, fastän han inte behöver något men var bara "tvungen"...


Skjorta från Lindex. Äääälskar rutiga skjortor på mitt lilltroll!


Spindelmannen är cool ;) Likaså min lillkille!

Här kommer lite kläder som jag dock var och nosade på...





Vi ska till Stockholm den 3-5 september. Får väl se om något om ovanstående slinker med hem då. De beiga manchesterbyxorna och någon av de svarta byxorna skriker efter mig... Köööp mig,,,,,kööööp miiiiiiiiiig.........

Nu ska jag och min jävligt onda rygg gå och lägga oss... Ska jobba i morgon mellan 19 - ca 01.15. Ska bli spännande och se hur det går, men det är väl bara att bita ihop...

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina kläder =)

Mmm de är bara o bita ihop syster, snart ska du se att de blir bättre, ska hjälpa dig på alla plan ja kan.. Love u!! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback