Söndag och Mors dag.

Japp... Trots att det är söndag ( den dagen man borde ha sovmorgon..) så har jag varit i farten sen 05.30.. så även Victor..
Han somnade väldigt sent igår, tror klockan var närmare 21 innan han bestämde sig för att somna. Just nu sover han sin frukostlur så det är såå lungt och skönt här hemma nu. Jimmy sover ju som vanligt än...och ingen är väl förvånad...

Just nu är det 15 grader i skuggan och klockan är inte så mycket. Det blir en fin dag idag också. Dock var jag inne mestadels av dagen igår och dolade lite inomhus. Tog dock en promenad alla tre i går em/kväll istället.

Me and I kläderna har kommit och de är såå fina. Dock lite för stora än, men han kan ha sina 3/4 byxor som vanliga byxor nu, och det gör ju inget. Det är ju inte så att han kommer att slita ut den innan de blir "rätt" längd.

Nä, nu ska jag gå och fixa med tvätten lite.

Ha en underbar Mors dag alla mammor som läser detta! Det ska i alla fall jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback