Oj då...

Inte lätt att hinna med att blogga mellan alla blöjbyten och matningar och rapningar och skrikkvällar, promenader och nattningar...suck....

Var ner till Frändefors i helgen. Victor var inte på sitt bästa humör tyvärr... Men det har nog med vällingbytet att göra. Tänkte försöka byta till Nan 2 men bytte ut ett helt mål istället för att ta 50/50. Inte bra alls. Resulterade i förstoppning och en jävla massa skrik och gråt. I måndags kväll var det värsta vi varit med om. Han skrek och skrek och till slut hade han knappt nån röst kvar... Fick lite panik och vi åkte hem till mamma och pappa. Han var lugn i bilen men sen när vi kom hem till dem så drog han igång igen. Så mamma försökte trösta Victor och pappa tröstade mig. Vilken syn....
Men efter en liten promenad med mormor så somnade han av utmattning. Vi sov över där, jag och Vicke. Han sov konstant mellan 22-07. Dukigt pojke.
På morgonen fick han Baby Semp Bifidus och minifom.
Tog sen en promenad på lite över en timme tillsammans med pappa och Lisbeth, min faster.
Som tur är släppte det i magen för Victor under förmiddagen.
Ingen var gladare än jag..mjöligtvis Victor då...

Nej nu ska jag underhålla Victor lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback