Minus

Japp, vågen visade minus idag! Har lyckats gå ner 1,9 kg på en vecka. Det känns såå gött!!!

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit på Viktväktarna, hämtat ut paket på Hydro, promenerat lite med Ida och tagit en kaffe på Max.

Hoppas att det inte är för dåligt väder i morgon förmiddag. Då blir det en promenad med vagnarna igen. Det är gött att gå i uppförsbackar med vagnen. Blir liksom lite extra träning då... Fasen vad sugen jag är på att börja träna lite igen.  Det blir nästa må-bra-grej.. Synd att man bor så himla långt ifrån Friskis och svettis... Fast det kanske är värt att åka tvärs igenom hela stan..

Verkar som om Victor håller på att vakna till nu... får väl se om han vill ha mat... Om inte så går jag nog och lägger mig snart. Har varit vaken sen 5 i morse och börjar bli lite trött i ögat.

So long och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback