Försov mig..

Skit också! Lyckades med det jag inte så ofta gör, eller rättare sagt aldrig gör... Att försova mig. Så det blir ingen vägning idag..

Victor sov från 20-tiden igår tills 5 i morse. Duktig kille! Han fick mat och sen gick vi och la oss i stora sängen för lite goos. Trodde att jag skulle vakna när Jimmy gick upp men icke.. Ja ja.... det kommer ju fler måndagar!
Får väl se vad vi ska hitta på idag då. Ser inte så himla lovande ut på himlen.. Men jag måste nog ut en sväng idag i alla fall.

Har pratat om att åka till Stockholm, bara jag och Vicke. Bara över en natt. Det skulle vara så skönt. Sen får jag ju åka tåg också. Tror att det skulle gå jättebra att åka tåg med lilltrollet.

Nä nu ska jag hitta på nåt annat att göra än att sitta och häcka framför datorn.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback