Dagens agenda

God morgon! Har varit uppe sen 05.15. Min lilla prins har sovit från 20.30 till 05.15. Är så stolt över honom! Visst finns det nätter då han vaknar och kräver nattamat men de är lätträknade. Duktig kille vi har! Nu sover han dock, men han har varit jätteglad hela morgonen och var med vid frukostbordet och hade vilda diskutioner från sin baby-sitter. Skrattade och "pratade" omvartannat.

Idag ska jag träffa BK-brudarna för lunch och sen ut till Hammarö för att umgås med Hanna. Hon har studiedag och syrran kunde inte byta tid på jobbet. Så jag ställer upp som "barnvakt". Tror jag ska dra med mig lite pysselgrejor och se om hon vill sitta och göra lite halsband med mig. Tar väl med mig mitt doppyssel också så att jag får några kort gjorda..

Till helgen kommer Åsa och Per-Inge till Karlstad. De ska på ett möte (troligen inför Arvika-festivalen) och passar då på att komma på fika. Saknar dem varje dag! 

Nej nu ska jag fila lite på mitt personliga brev. Läste i tidningen att Hööks ska etablera sig på Våxnäs och jag vill ju självklart söka dit. De ska öppna i augusti. Vore ju gött för Jimmy kanske att vara hemma lite med Vicke. Och jag är grymt sugen på ett nytt och spännande jobb!

Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback