Fina kläder

Åsa och Pinge var här idag. Med sig hade de såå fina kläder till Victor :)

Munkjackan är från Vildänglar i märket Nova Star. Visst är den fin!? De andra två pyjamaserna vet jag inte vart de är köpta men fina är de!

Jag och Jimmy har även shoppat kläder åt Victor idag. Det blev ett par jeans och en body. Så coola om jag får säga det själv;)



Var på barnmässan i går och köpte där två par strumpor i märket Me&I och en body i märket Urban Elk.
Nu blir det nog sängen. Är inte riktigt kry. Halsen gör ont och huvudet värker. Nåt är inte som det borde vara.. Har inte varit sjuk på väldigt länge. Under tiden jag var gravid var jag bara sjuk en gång och det var bara lite feber.

Så nu ska jag ta min tidning, dra täcket över mig och vänta på att Victor vaknar och vill ha MAT. Den ungen är matglad!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anna G

Hej o tack för gratulationerna! Nej 14 minuter är ju inte allt för lång tid. Ha ha!

Visste inte att du hade en blogg. Kul! Kram Anna

2009-03-29 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback