Tupperware och surr med Jenny

Onsdag i dag då... blev väckt av telefonen. Det var syrran. Ganska skönt att komma upp i normal tid och inte ligga och såsa fram tills 11-snåret.

Har grejat lite här hemma, med disk och tvätt och lite allt möjligt. Laddat in väldigt mycket musik på ipoden att ha på förlossningen/ bbavdelningen om det blir "tråkigt". Bra att ha i fall att... Om jag inte gör det vet jag att jag kommer att sakna musiken och kommer vara sur över det. Bäst att eleminera sådana situationer.

Det känns verkligen att det är nåt på G. Ont i ryggen, ryggslutet, bäckenet och ett jävla tryck neråt från bebisen. Det här blir nog en fotbollsspelare. Bättre än Zlatan på alla plan!

Ska träffa Jenny sen för en fika och lite surr runt tre och sen ikväll blir det Tupperware-party hos Ingrid. Det var längesen jag var på nåt sånt. Ska se om man kan införskaffa någon ny matlåda och kanske nåt annat "matnyttigt".

Nu ska jag fixa lite lunch och sen in i duschen.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback