Måndag

Ny vecka, nya tag!

Just nu snöar det ute och jag är såå trött på snön nu! Längtar grymt mycket efter våren och sommaren.

Snart ska jag åka ut till Bergvik och strosa lite och invänta att syrran ska sluta jobba. Det blir nog en tripp till mamma och pappa sen.

För övrigt står storhandling på agendan... trist men nödvändigt!

Sover just nu väldigt dåligt på nätterna. Kan inte hitta den perfekta sovställningen utan att magen eller katten är ivägen...
Bara 20 dagar kvar nu....förhoppningsvis... Vill verkligen inte "gå över" tiden. Inte för att man gör det förrens man har "gått över" två veckor men ändå..

Nu ska jag hänga tvätt och mata Tusse.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: sara

Hihi, fick mig ett gott skratt, MATA TUSSE, kan se hur ni sitter mittemot varann och du trugar med en sked. Ojs så fort det gått bara 20dgr kvar. Lycka till!

Postat av: Johanna

ja o i morgon blir de en heldag me mig syster haha.. puss, den nyblivna mostern läääängtar efter bäbisen nu... pusss

2009-01-26 @ 21:42:59
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback