Måndag och 34 dagar kvar..

Då var det måndag igen då... Ute är det skitväder, ca 6 plusgrader, ingen snö och blåser som fan. Är inte riktigt på topp idag känner jag men det blir nog bättre snart när jag får träffa Jenny. Ska möta upp henne på stan sen. Hoppas att det blir lunch på stan för jag är ganska hungrig. Borde nog ta nåt att äta innan jag går till bussen om ca en halvtimme.

Knyttet börjar få det ganska så trångt där den bor just nu, och det känns med råge. Lite skum känsla när jag helt plötsligt får en fot eller ett knä  på magsäcken (mår ganska illa då) eller en axel på urinblåsan (kan tala om att den känslan inte är så skön...). Men snart så tittar den ut. Förhoppningsvis inte innan januari är slut, utan i februari. (Barnvagnen ska vi hämta i slutet av Januari och vore kul om knyttet kunde vänta tills dess...)

Mot kylskåpet!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går fort! Spännande, nervös?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback