Lön= shoppingrunda och lunch med Jenny

Idag var det shopping på agendan. Lite av en tradition att göra stan med Jenny på lönedagen.
Hade en del på listan som behövs inför knyttets ankomst, så det blev besök på Kappahl, Lindex och Apoteket. Glömde dock IGEN att gå och hämta ut mina resterande linser som kom förra veckan.. men man kan ju inte ha allt i huvudet heller..
Fick i allfall tag på detta:
Tvådelad pyjamas
2 st mjukisbyxor
1 långärmad svart/vit randig body
1 tunn mössa
1 brun/vit randig pyjamas med fötter
1 par vita tights med fötter
...och en massa grejor på apoteket...

Så nu har vi nästan allt vi behöver i början, förutom en tjockare mössa. Får se om vi kan ta en sväng till Bergvik i morgon och kolla lite.

Ska även hämta barnvagnen i morgon. Det ska bli såå spännande!!

Kan ju tillägga att jag är HELT slut nu... Var på stan från klockan 11.20 tills klockan var 16 ungefär...  Idag får Jimmy fixa käk och det innebär tyvärr inte att han kommer att laga maten... Men det är ju aldrig fel med pizza :)

Skönt att det har slutat snöa nu... Det vräkte verkligen ner när jag gick till bussen i förmiddags..

Nej nu ska jag ägna mig åt min kaffekopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback