Jaha...

Då var det fredag igen då. Har just nu vääldigt tråkigt, men orkar liksom inte riktigt hitta på nåt att göra. Känner mig ganska trött men i natt har det inte varit sömnbrist precis. Jag och Tusse tog sovmorgon ända till 10 idag :)

Funderar ändå på att åka in till stan en sväng. Mina resterande linser har kommit och vore skönt att ha hämat upp dem så jag har alla par hemma.

Det är nu en månad kvar tills knyttet är beräknat att komma ut. Hoppas att den kan vänta tills februari i alla fall.
Barnvagnen kommer nästa vecka och vi fick ett superpris på den. från början skulle den ha kostat totalt 7000 kr men vi fick den för 5800. Det är bra med kontakter ibland..

Angående mitt blodsockervärde.. det är såå jävla skumt det här...
Klockan 8 hade jag 8,5 nere på Lab
Kl 13 hade jag 5,9 hemma hos pappa
Kl 15.30 hade jag 5,4 hemma hos pappa.

Och jag åt  följande tider: Frukost 7.00
Mellanmål 11.00
Lunch 13.30
Kaffe och frukt 15.30
Kvällsmat 19.00

Barnmorskan ringde mig under dagen och sa att det var onödigt med en tredje glukosbelastning, men hon hade pratat med Kvinnokliniken och de ville kolla upp det ialla fall. Kanske får ett sånt där tillväxtultraljud, vad vet jag.
Så nu försöker jag verkligen att äta saker med väldigt lite socker i. Tyvärr så verkar det vara socker i ta mej fan allt... Till och med smörgåsskinka har de lyckats peta in socker... Men får dra ner där jag kan. Tex dricka vatten till maten istället för mjölk (som kan vara en STOR bov..) och äta filmjölk istället för yoghurt..

Hörde att jobbet hade fått OER nu. City fick 89% och blev Clean and safe, Våxnäs 77% med en kritisk och Grums 81%.
Så city vann en personalfest värd 10 000 kr. Fan vad kul för dem!!

Nej nu ska jag fixa nåt att äta!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: majsan

vilka är bäst?? VI!!! haha gött mos! fick kort av ian igen, bara mitt fjärde =) synd bara att mackan har slängt de andra :(

2009-01-16 @ 18:15:33
Postat av: Marre

Dumma mackan...

2009-01-16 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback