Helgdag...IGEN...

Nu börjar det bli jävligt långtråkigt med alla helgdagar som gubben är ledig... Missuppfatta mig inte nu, men jag är såå trött på att han honom hängas här hemma.

Sover såå dåligt på nätterna nu. Senast i natt var jag uppe och vankade runt som en jävla anka. Tror att jag har börjat fått förvärkar. Det gör liksom lite annorlunda ont  ner mot ryggslutet, och magen är jättespänd. Men det är ju som sagt bara 5 veckor och 5 dagar kvar nu..

Ska till MVC i morgon för extra kontroll. Hoppas att allt ser bättre ut den här gången. Har verkligen ansträngt mig att inte äta socker.

Nu ska jag nog lägga mig lite och vila. Är hur trött som helst.

I morgon är det tjejlunch också! Ska bli trevligt!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback