En Emil är född

Tyvärr inte min då... Men Ida ringde för 20 minuter sen och det hade blivit en Emil nu under natten. Vägde ca 3700 gr och var 52 lång. En ganska stor krabat! Bara att gratulera till underverket. Mycket skönt för henne att allt är "över" nu.
Själv längtar jag snart ihjäl mig efter min egen lilla vilda krabat.

För min egen del har det varit en hemsk natt, med massa ryggont och förvärkar. BLÄ! Har fortfarande ont i ryggen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får väl ta en dusch och se om det hjälper. Vill ju inte käka panodil hela dagarna heller, men får nog ta en "dos" nu på morgonen.

Nu ska jag tjöta lite med Jenny på msn och sen käka frulle!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Johanna

snart kommer bäbisen, moster längtar.. nu blir de o åka o handla lite.. hoppas du snart mår bättre syster.. puss okram

Postat av: sara

Fick ståpäls när jag läste rubriken men sen la sig knottrorna.... Vilket datum är bebben utsatt till?

2009-01-31 @ 12:41:02
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/
Postat av: Marielle

Den 15 februari är det sagt att den kommer. Tippar på lite tidigare...eller hoppas i alla fall

2009-01-31 @ 15:41:39
Postat av: sara

En allahjärtansbebbe kanske :)

2009-02-01 @ 15:47:53
URL: http://sarazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback