Utmanad..

..av Touse.

- Gå in i mappen Mina bilder (eller My Pictures, eller var ni nu har era foton).
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Jaha...då ska vi se vad vi finner för bild då.......






En bild på Jimmy den 6 juni förra året. Vi grillade, spelade kubb och rugby med
Per-Inge och Åsa. En trevlig kväll!

Då ska vi se då.. utmana andra...

Syrran (
www.yoysan.blogg.se )
Malin ( www.metrobloggen.se/malinj )
Malina ( www.toddi83nr2.blogg.se )
Johanna (www.ellalily.blogg.se )
Sara Z ( www.sarazetterlund.blogg.se )
Therese Sköld ( www.thereseskold.blogg.se )

Jaha..vad står på schemat idag då?
I kväll blir det tjejmiddag hos Carin. Ska bli mycket trevligt.

Ska försöka att vila lite idag innan det är dags att göra sig i ordning för det. Har grymt ont i ryggen men det är väl inte så konstigt om bebisen verkligen är så stor som de tror.. Sover så jäkla illa nu för tiden för det är ganska svårt att hitta en sovställning som är skön..Antingen på sidan eller på rygg och det gör ont hur jag än vrider mig.. Gnäller jag? Kanske det men jag anser mig ha rätt till det så det så.. ;)

Nej nu ska jag väl se om jag kan tvätta lite..

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: sjöblom

ja knip igen nu så du kan va med ikväll:D ska bli mkt trevligt!

2009-02-13 @ 12:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback