Utmanad av syrran...

Blev utmanad av min syster, så jag tar väl och fyller i då..


4 AV MINA FAVORITPROGRAM

♥ CSI
♥ Merlin
♥ Animal Planet
♥ Matlagningsprogram

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR:
♥ Gjorde IKEA och Bergvik
♥ Lunchade med syrran på Donken
♥ Fikade hos mamma och pappa
♥ Såg på TV

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
♥ Knyttets ankomst (helst vääldigt snart, är trött på att vara gravid nu!)
♥ Att hitta ett nytt jobb
♥ Gosa med knyttet
♥ En underbar sommar med vår lilla familj

FAVORITRESTAURANGER/FIKASTÄLLEN
♥ Casanova
♥ Mat&Muffins
♥ Don Peppino (när det gäller Pizza då)
♥ Café Sten Sture i Gamla Stan

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:
♥ Ett hus
♥ Ett nytt jobb
♥ En bra förlossning
♥ Sommar

Jag utmanar:
Jenny, först och främst
Sen resten som läser min blogg...

Det ser ut att bli ganska bra väder idag. Tyvärr har jag ingen större ork att dra ut på promenad men jag kanske orkar gå till Barnens hus en sväng. Dit är det ju inte så långt.

Nu ska jag ta och tvätta lite och sen greja med lite smått och gott.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback