Tisdag och ingen bebis så långt ögat når...inte min i alla fall..

Och ingen bebis än.. Men den kommer väl när man minst anar det. Satsar på i kväll (då det ska komma folk och äntligen hämta bäddsoffan) eller i morgon (då min syster fyller år). Vore ju en kul födelsedagspresent till henne. Då behöver jag ju inte gå och köpa nåt ;).. Jodå, klart hon ska ha en inslagen present också.

Fick städnoja igår så jag for runt med dammtrasa, dammsugare och skurmopp. Tänkte att det skulle köra i gång om jag ansträngde mig lite. Inte ens hockeyn i går hjälpte. 

Men det värker i ryggen nu so förhoppningsvis är det inte långt kvar.. Sen vill jag ju inte att den ska bli FÖR stor heller, när den redan tydligen inte är så himla liten. De fortsätter ju att växa...

Nu är det frukost och senare hem till syrran för fika!

So long!

Kommentarer
Postat av: sara

Längtan är stor nu va?! Sista dagarna är sååå dryga!!! Men när det drar igång kan det gå fort :)Du är trots allt på övertid så SNART SNART SNART är h*n där hos er.

2009-02-17 @ 10:49:27
Postat av: Marre

Ja, längtan är väldigt stor just nu.. Nästan olidlig.. men vad ska jag göra...Kan ju inte göra nåt annat än att vänta. Helt otroligt att man längtar efter att få så gruvligt ont.. knasigt..

2009-02-17 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback