Till påsk kanske...

Känner mig som en elefant...De går ju länge med bebisen i magen+ att jag är såå smidig för tillfället... Bara att vända på sig i sängen är värre än ett core-pass...

Idag kommer Jenny hem en sväng efter att hon har varit och hälsat på sin bror och hans lilla familj. Sen kommer syrran och hämtar mig/oss efter klockan tre när hon slutar. Så innan dess ska jag tvätta lite och greja här hemma. Det är lika bra att göra det. Man vet ju liksom inte när man får åka in och det är inget roligt att komma hem till en massa disk och tvätt. Känner nämnligen min karl och det kommer inte att bli gjort av han om jag inte möjligtvis tvingar honom under pistolhot..

Har ont från och till men inget konstant och regelbundet. Men man kan ju gå två veckor "över" utan att det är onormalt, så den 1 mars går tiden ut. Hoppas verkligen inte jag får gå såå länge.. vill ju se vem som är där inne... gosa med h*n, ut och gå i nya fina vagnen, använda kläderna vi har köpt och visa upp det lilla mirkalet mm.
Jimmy längtar så att han håller på att bli tokig.

Nä, nu blir det frukost!

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säger det igen passa på att vila och ta hand om dig själv. Duscha så länge du vill, spela musik så högt du vill, slösurfa på nätet, se på tv och ät varm mat. Min mat blev alltid kall de första veckorna efter som att Ella alltid ville äta precis när jag skulle ta första tuggan.

kram

2009-02-19 @ 19:24:30
Postat av: Johanna

Det var från mig alltså.. sega blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback