Söndag = Städdag hos Johanssons

Japp, det är det. Så nu har vi dammsugit (till Tusses stora förskräckelse) , torkat, tvättat, tagit ur sängkläderna och skurat spisen grundligt. Känner mig så duktig när jag lyckas ådstakomma nåt. Men nu är jag heelt slut och det känns som om jag inte har sovit en blund, men det har jag faktiskt. Somnade dock runt 2 inatt, sov till 4, somnade om och blev väckt av Tusse som krävde mat.. Men sen sov jag till 9 ungefär. Känns bra ändå..

Det är nu en vecka kvar tills knyttet är beräknad att titta ut. Den rör sig inte lika mycket nu och det är väl trångt och jävligt där inne nu tror jag. Pratade med mamma och de hade varit hemma hos mammas kusin igår kväll. Hon har lite kontakt med andevärlden, och säga vad man vill om det men jag vågar inte trotsa hennes påståenden ialla fall för en hel del hon har sagt har varit sant. Så hon sa att det blir ett Julia-barn, alltså den 16:e.. vi får väl se om det är rätt.. Bara en dag efter BF.

Nej nu blir det duschen, för Jimmy är sugen på att hitta på nåt. Ut och åka bil kanske...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback