Seriöst

Väntar och väntar och väntar.... Gör inget annat nu, tycker jag.... Tänk om vattnet kunde gå, eller att de "riktiga" värkarna kunde sätta fart.. Men icke! Knyttet är inte så snäll mot mig just nu! Men jag älskar det ändå!

Har som vanligt inte sovit speciellt bra i natt. Ska nog ta en liten lur snart, kanske.
Mamma och pappa har nyss varit här på kaffe. Alltid trevligt med sällskap. Orkar liksom inte riktigt dra mig ut på besöksturné för tillfället.

Idag blir vi av med bäddsoffan i det blivande barnrummet. Skönt att få bort lite möbler så att man får plats med annat kraffs.

Och nu till dagens fråga. Vad fan ska jag ha för mat idag? Pannkakor kanske? Det är ju ändå torsdag :)

So long!


Kommentarer
Postat av: Johanna

De sista dagarna är as dryga jag vet, men passa på att ta hand om dig själv vila och ladda.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback