Nada...

Allt såg jättebra ut hos barnmorskan idag. Hjärtljudpå 142, lugna och fina. Men jag har fått tid för tillväxtultraljud på måndag. Det är inte säkert de sätter igång mig men med tanke på att jag har svullnat upp rejält i mina ben, fötter och händer på kort tid (en vecka ca..) och gått upp lite för mycket i vikt så kanske de gör det i alla fall.
Och det är inte ett litet knytte jag bär på.. Så innan den blir 1 meter lång och väger 8 kg så kanske det är dags för det envisa stönträt att komma ut... Nä riktigt så lång och tung är den inte men det känns så...

Nu ska jag gå och lägga mig. Tusse har kommit hem och nu är det goos-time!


Kommentarer
Postat av: jenny

säg till dom att du har aaaasont i ryggen och typ måste åka rullstol snart så kanske ;)

2009-02-26 @ 21:36:40
Postat av: sara

Åååå en stönig tjej inne i maggen. Gick över 14dgr eller om det va 13 med Lisa (och stönigare kicka får man leta efter). Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback