Måndag

Ja idag är jag på BF+8 och det känns fördjävligt. Men de säger att den som väntar på nåt gott.... Men nu får det fan i mej räcka.

Är hos päronen på Hammarö för lite hockeydrabbning. De möter Rögle idag och det blir nog rajraj..

Johanna är också här. Hon har Hanna idag och hon ska sova över hos syrran. Det är ju sportlov nu.

Jenny ringde precis när jag skulle åka hit. Det blir nog lunch i morgon med henne. Antingen på stan eller hemma. Är sugen på att åka in till stan. Inte så kul att bara gå och dra hemma. Blir bara så jäkla seg då. I går var jag inte utanför dörren... Jimmy var lika seg han..
Undrar vad det blir för mat sen då.. Säkert köttfärssås och spagetthi eller tacos.. Mamma och syrran är och handlar nu.
Nä nu ska jag gå och se var min gullekatt har tagit vägen. Är lite Tusse-gose-sjuk.....
Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback