Inte bara lunch

Käkade lunch med Jenny och Martin på Casanova. Nötfärsbiff med tzatsiki, mumsmums!  Lite senare anslöt sig en kompis till Martin, som hette Fredde/Fredrik.
Råkade fråga Jenny om hon tyckte biffen var god. Det var visst fetaost iden och det tycker inte hon om. Kanske skulle ha sagt det när hon hade ätit upp...

Fick skjuts upp till Herrhagen av Fredde. Mycket mycket snällt. Det hade nog tagit mig låång tid att gå dit upp. För att inte tala på hur jobbigt det hade blivit sista biten uppför backen vid Nöjes... Det tar mig ca 10 minuter att gå ner till Våxnäs Centrum just för tillfället. Då kanske ni kan räkna ut hur lång tid det hade tagit mig att gå från Stora Torget och upp till Herrhagen ;)

Det blev fika hos syrran tillsammans med pappa och Hanna. Johanna hade bakat god banankaka. Såg på sprint på tv:n och sen åkte jag och pappa hem för att hämta mamma. Tog en sväng till IKEA. Ville kolla på ett skötbord som man kunde fälla ihop. Men jag vet inte... Vi får väl se om vi behöver ett sen. Har ju skötbädden att lägga på tvättmaskinen och det duger ju. Köpte en lampa till köksfönstret, en duk till köksbordet och sängkläder.

Nu försöker jag lista ut vad vi ska ha till mat. Jag vill ha kålpudding. Frågan är bara vad jag ska laga åt Jimmy. Han anser att kålpudding= förgiftad mat som man absolut inte kan äta... Hmf..

Och nej....ingen bebis....suck......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback