Ingen promenad

men ett besök hos Ida blev det i stället. De kom hem i går och hon var lite sällskapssjuk så jag åkte dit för lite fika och gos med lillpöjken. Han var mycket söt! Har tagit kort på honom men orkar inte lägga in det just nu. Tog mod till mig och cyklade, trots dåligt med luft i däcken... men orka pumpa liksom... Drog sen ner till Pekås för lite shopping och sen hem för att äta lunch. Nu är jag så trött att jag funderar på att sova en timme eller nåt, tills Jimmy kommer hem. Egentligen borde jag inte göra det, för jag ska upp tidigt i morgon för det är ju vattengympa på agendan. Troligen och förhoppningsvis den sista för mig. Man får bara vara med fram tills förlossningen, sen är det finito! Funderar på att kolla hur mycket det kostar att vara med på Korpens vattengympa i badhuset. Det är ju så skönt för ryggen, men så är promenader också. Och gratis dessutom!

Nä nu blir det en liten "powernap". Somnar nog ändå i kväll... ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på å njut av bad sålänge du kan sen är det torka ;) i x antal veckor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback