Första riktiga värken..

I natt hade jag nog den första riktiga värken som gjorde vääldigt ont... Tänkte att nu kör det igång, men icke! Det kom bara en, sen var det bra.. Så ingen bebis än så länge..Trist...

Väntar på att syrran ska komma, men hon hade inte åkt från Mellerud än. Det är ju tisdag i dag och det innebär att hon har Hanna några timmar i eftermiddag.  Då bör hon ju inte vara här förrens runt halv två-två.
Då hinner jag ju både äta lunch och ta en liten powernap innan ;)

Förresten: Jag saknar en film... är helt hundra på att jag har haft den hemma... "Kalle och Chokladfabriken" .... Har jag lånat ut den eller det kanske är så att det är jag som har lånat den av någon och lämnat tillbaka den. Bara mitt minne som sviker kanske (inte så ovanligt nu för tiden...)

Ja, ja...nu blir det lunch...

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback