Fika

Snart är Ida och lilla Emil här på fika. Skönt att inte behöva gå utanför dörren för att få fikabrödet levererat ;) .
Beställde en semla, så vi får väl se vad som dyker upp..

Har dammsugit, tagit disken och möblerat om köksbordet lite. Tvättar även de nya sängkläderna som jag köpte på IKEA igår. Blåa fina blev det.

I morgon är det besök på MVC. Förhoppningsvis det sista nu innan bebisen behagar titta ut. Är idag på BF+10 (!) och de sätter inte igång en förrens man har gått "över" tre veckor, om man inte har speciella själ till det. Men om nu bebisen är så stor som den andra barnmorskan sa, så vill jag nog ha ut den illa kvickt. Den blir ju inte mindre precis...

Och försäkringskassan har fått tummen ur och jag får normal "lön" den här månaden. Blev lite rädd för att det skulle bli ett glapp mellan havandeskapspenningen och föräldrapenningen, men jag hade tur. Så nu kan vi pusta ut och betala alla räkningar i tid :)

Allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback