Åsså var det fredag då

Har varit på stan en sväng och lunchat med Jenny på Score. Mycket gott. Åt rödspätta som var helt ok. Inget slår ju mammas rödspätta!

Är tillbaka hemma nu, så jag tänkte ta en kopp kaffe och läsa lite tidningar. Fick både Familjeliv och Vi Föräldrar idag.

Och soffan som skulle hämtas igår är ju förståss inte hämtad än. Blir så jävla förbannad när de säger att de ska komma och hämta den, och sen så har det strulat med nåt jävla lager i ett hjul på kärran. MEN FIXA DET DÅ FÖR HELVETE!!
Pratade med Jimmy förut och fick också prata med Patrik (det är hans föräldrar som ska ha soffan) och passade på att skälla lite...Karlar säger jag...När jag väl bits så bits jag hårt! he he he

Känner att jag blir irriterad över mycket nu, men det är bara för att jag är såå frustrerad över att bebisen inte har kommit ut. Det är ju 9 dagar kvar till utsatt datum men jag är så trött på att inte kunna sova ordentligt på nätterna och vara fet som en jävla flodhäst! OK, magen försvinner ju inte direkt men jag tror ni fattar vad jag menar.

Nej som sagt....mot kaffekoppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, förstår din längtan! Vill bara säga att jag gick över 14dgr med Lisa....sååå drygt!!!!

2009-02-08 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback