-12,8

Brrrrrrrrrrr! Det var verkligen kallt i morse när jag gick upp runt 05.30. Då fick Victor för sig att vakna. Han har sovit hela natten, duktig kille!

Lite synd om Jimmy som cyklar till jobbet (hans eget val, men ändå..) nu när det var så kallt ute.

Nu sover Victor sin morgonlur och jag passar på att uppdatera lite här igen. Lite nya bilder kommer här!

Han gick helt Här är Victor på Coffeehouse by George när vi var på skyltsöndagen.
Philip, Tuva, Anton och Tilde.Han älskar att bada!

Nä nu ska jag käka frukost och sen blir det duschen!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Johanna

uhhhh han är så go min prins =)

Postat av: FLOOSAN

vilken mysig blogg kul och läsa om andra karlstadbor =)

2010-01-15 @ 10:52:11
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback