Sol, sol, sol.

Vilket underbart väder vi har fått! Ska bli jättefint nu i helgen och jag hoppas på någon fin promenad tillsammans med Jimmy och Victor. Vi har pratat lite om att gå till Mariebergsskogen.

I går var vi till läkaren med Victor på 8-veckorskontroll. Allt såg jättebra ut och nu väger han 6340 gr och är 61 cm lång. Stoora killen, med andra ord!

Tog en promenad till Bergvik igår. Handlade två tshirts på Stadium, en till mig och en till Jimmy. Sen fikade jag med syrran på hennes rast och innan jag åkte hem handlade jag på Maxi. Tog bussen hem för jag orkade inte dra vagnen fulllastad med både Victor och matvaror. Men som tur är så åker man gratis när man har barnvagn, än så länge i allafall.. Till sommaren tror jag det är slut på det.

Idag kommer Zandra och Malin hit en sväng och ska lämna tillbaka brudklänningen som de lånade och för att se på lilla Vicke. Alltid kul med besök! Sen blir det nog en tur ut till mamma och pappa. Ska tvätta sängkläder och hänga ut dem ute. Det luktar så gott av dem sen! Ska nog ta tillfälle i akt och sätta mig på soldäck och sola lite också.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet för att sen börja rensa och städa garderoberna och byrån. Mycket tråkigt men mycket behövligt!

Over and out!


Victor 6 veckor


Kommentarer
Postat av: Malina

HiHiHi... :-D

Äntligen finns de tid från våran sida o få komma träffa Er!!! Ska bli såååå kul!!! Kramiz

Postat av: Johanna

mosters prins hihi

2009-04-24 @ 22:49:07
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback