Onsdag

I går fyllde mamma 61 år. Vi firade henne med att grilla och ha det mysigt på altanen.

Jag fyllde år i måndags och hade lite folk på fika. Emil och Ida på dagen och mamma, pappa och syrran på kvällen.
Av syrran fick jag presentkort på fotvård 60 minuter på ICI (som jag ska utnyttja den 19 maj) och av mamma och pappa fick jag tre månader på Viktväktarna så att jag kommer igång igen. Så på måndag är det jag som börjar mitt nya liv (eller kanske återgår till mitt gamla..se det hur ni vill..)

Nu är det dusch och eventuellt en promenad som står på schemat innan pappa kommer och ska vara barnvakt. Jag ska ner till MVC på efterkontroll. Har ingen lust att dra med Vicke ner dit..

Den 22 maj är det dags för Victors första långfärd. Vi ska nämnligen åka ner till Frändefors och hälsa på Mia och Matz. Det ska bli så skönt att åka hemifrån en sväng och bara vara...

So long! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då kanske vi ses där... 9.30 går jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback