I´m walking on sunshine

Blev en promenad till Bergvik och totalt gick vi ca 6 km idag. Väl där tog vi en fika och flanerade lite i butikerna. Har hittat skor jag verkligen behöver på Stadium. Nya gympadojor är ett måste för mig nu. Dels behöver jag ett par nya inför vårruset och dels för mina promenader med Victor.

Jag har bakat en kladdkaka nu för snart kommer Helena hit.

Det känns mycket skönt att ha bokat datum för dopet så att man kan börja planera lite. Ska ju göra inbjudningarna själv och det krävs lite tid. Har sammansällt gästlistan och vi är nu uppe i 60 pers. Man undrar ju var man ska skära ner, men jag känner att jag redan har gjort det.

Tyvärr så kan inte Victor ha min dopklänning för den lär vara för liten då. Så det blir till att köpa en egen. Har sett en på Barnens Hus som jag vill ha. Den är i linne i mörkbeige. Helt enket en "Marielle"-känning. Tur att man får tillbaka på skatten ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vårruset Marre du är inte dålig du...

Vi bjöd ca 50 till Ellas dop och då var det bara den närmsta släkten och vänner. Det är alltid någon som inte kan och jag tror att vi var ca 40 på dopet.



Du kan väll höra av dig om du vill ta en fika på stan någon dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback