Oooppsss

Det var visst lite länge sedan jag skrev här. Men lusten och orken har inte funnits helt enkelt.

Har varit hemma en vecka nu från jobbet pga ryggen och att jag har haft lite känningar i bäckenbenet. Inte alls skönt...

I dag är det dock ganska bra och jag har varit ute och gått med Johanna och pappa i en timme i Sanna-skogen. Det blev lite grusväg och terräng. Får väl se hur det artar sig om det fortfarande känns skönt i ryggen efter det.
I morgon ska jag jobba och ska äntligen få jobba med Jenny, i alla fall två timmar.
Malin G jobbar sista dagen idag och sen går hon hem på havandeskapspenning, skönt för henne! Hon är ett perfekt exempel på hur bra man kan må när man är gravid. Det är först nu på slutet som det har kännts tungt, har hon sagt. Hon har världens sötaste mage!

Vi var till banken i går för att undersöka möjligheten att köpa ett hus som vi  ville ha. Det kostade dock 1,4 mille och det fick vi inte! Så det blir väl att bo kvar här ett tag till....suck...men vi är ju inte trångbodda, vi har ju ett rum till bebisen och ett till oss. Ingen fara än så länge.

Nej, nu måste jag hänga lite tvätt och sen så ska jag nog röja lite i garderoben..

So long!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Jajjemen! Imorron kommer jag och röjer lite i kassan, "snabb som en bäver" som Sam sa idag. Är bävrar snabba? Jag vet inte om dom är det men jag är det iaf ;)

2008-09-23 @ 13:43:38
Postat av: Marre

Jag tror att bävrar är snabba. De kan ju avverka en hel skog på nolltid ;)

2008-09-23 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback