Klippning, tatto och lunch på stan.

Var och klippte mig i morse hos Pia på Clipodrom. Är helnöjd! Så nu har jag lugg och ganska så kort och uppklippt. Ska även färga det men får ta det nästa månad. Lagomt att klippa luggen då också...

Sen mötte jag upp Jenny på stan för att följa med henne att hålla handen när hon tatuerade sig, hos Johan på Ecxlusive Tattoo. Den blev helcool! 6 stycken stjärnor i svanken lite osymetriskt med skuggor och lite blingbling. Ska lägga in bild på den sen. Är hos Jenny nu så jag tar det när jag kommer hem. Vi har varit på Scoore och ätit lunch. Fläskfilégryta med ris. Mycket gott. Nu väntas det kaffe och det ska bli såå gött!

Ska väl dra en sväng förbi jobbet och hämta upp mina nycklar som Malin har lånat. Sen MÅSTE jag städa badrummet, för det är så stökigt där.

Nu ska jag vara social med Jenny!

Häddå!!

Kommentarer
Postat av: majsan

Tack för ditt stöd! Satan vad ont det gjorde på vissa ställen, jag som trodde att jag var en tuff tjej :( Tji fick jag.. Hade lust att dra till Johan ett par ggr men det kan man ju inte göra. Vill man bli fin får man lida pin heter det ju..

2008-09-03 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback