8-15/22-00.30

Så ser mitt arbetspass ut idag.... Eftersom vi har lite kort om folk på jobbet så ska jag och Malin in och hjälpa Leon på closing. Inte så kul att göra allt själv...

I förrgår natt så låg jag i feber hela natten, ungefär 39 grader. Har normalt 36 så jag kände mig mer än död... Det är ju lite knivigt också när det är en själv som öppnar, så vem fan ringer man och sjukanmäler sig till? Bara att knata till jobbet och försöka få in nån annan. Tur är ju att jag hade Aura där, även Malin kom vid 10. Gick vid 11 och soooooov hela dagen. Idag mår jag mycket bättre och är bara förkyld och lite ont/slemmig i halsen men hanterbart.

Blir nog till och slappa framför tv:n nu för Jimmy VÄGRAR att åka och hämta Tusse hos min mamma och pappa. Så nu ska jag vara sur och bitter tills jag får min vilja igenom...he he he.... Vi behöver handla också men det kunde han ha gjort på dagen. Inte ens utanför dörren har karln varit idag.... Och han snackar om att han är trött...Bah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback