Middag

Har nyss haft Jenny, Angelika, Aura, Malin G och Therese här på middag. Det var kul och gott (om man får skryta lite..)

Menyn bestod av; chorizo, heta räkor med chili och vitlök, grönsaksstavar med aioli, oliver med fetaost, vanliga oliver, marinerade vitlöksklyftor, melon med skinka. Detta var förrätten...

Sen kom Paella med bröd till. Enbart kyckling iden och inga andra skaldjur...inte så bra på skaldjur....

Och till dessert blev det Pannacotta med vit choklad och hallon...

Det blev lyckat tycker jag och jag är proppmätt.....

Jimmy har till och med varit med och han förvånade mig genom att plocka ur och i diskmaskinen... Än är inte undrens tid förbi....

Nu blir det nog ryggläge framför tv:n för jag är sååå trött...........

Tråkigt bara att inte Malin J och Carin var med...men det går fler tåg ju....

God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback