Måndag

Jag är sjuk....igen....nu är det dock inte ryggen utan jag har feber, ont i halsen, ont i hela kroppen (till och med läpparna...) och fruktansvärd huvudvärk, så det har inte varit nåt jobb för mig idag. Har tillbringat dagen i sängen framför tv:n.

Dock har en bra och kul sak hänt idag. Vi har beställt vår julklapp till varandra. Vi ska gå på Julkonsert med Peter Jöback den 20 december. Perfekt kombinerad julklapp och födelsedag till Jimmy. Och så var årets första julklapp fixad!

Åh jag har fått väldigt mycket julkänslor nu! Längtar tills man får plocka fram tomtarna, granen och alla julstjärnor, ljusstakar och levande ljus. Och bara mysa med glögg och pepparkakor! Det är livet det!

Här kommer bilden på barnvagnen som vi har beställt. Dock i helt fel färg men modellen är densamma!



Nu blir det tv:n!!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Johanna

krya på dig gumman,,, puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback