Måndag och sol

Idag är jag ledig och ska träffa Ida på stan för att hjälpa henne att fylla i havandeskapsansökningen. Det är ju inte så lätt alla gånger.

I natt har det varit frost och det märks tydligt att vi går mot kallare tider. I går morse när jag skulle cykla till jobbet så  blåste det närstan storm ute, och jag kan ju säga att det tog liite längre tid att komma fram. Men jag lyckades...
Det hade blåst så hårt att våra banderollställ hade blåst ner och de är inte såå lätta...

Var på kalas i torsdags också. Elias fyllde 1 år. Bilder kommer....
Idag så fyller Oliwer 3 också. Det var kalas i går men jag jobbade ju så mamma och pappa tog med presenterna från oss.


Nej nu blir det frukost och duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback